Febran...

Julbordssäsongen och därmed också högsäsongen på jobbet börjar ta fart på riktigt nu. Vad händer då?! Jo givetvis går jag och blir ordentligt sjuk, får hög feber, tokont i hals och öron, och så jävulskt ont i hela kroppen. Snacka om dålig timing!

Hela torsdagen och fredagen har jag alltså legat fastklistrad i soffan och tagit mig igenom 6 långfilmer (varav 3 av dem var Disneys "Aladdin, "Aladdin 2- Jafars återkomst" och "Aladdin och den 40 rövarna" :P), 1,5 säsonger med Gossipgirl och nästan 1 hel säsong hiphip. Behöver jag säga att jag verkligen behöver komma utanför lägenheten?! :P

Tur för mig att jag har världens gulligaste kombosar som har pysslat om mig när jag har legat och gnällt som ett litet barn :) Även tur för mig att termometern visade att min temperatur låg på 36,5 imorse, vilket alltså innebär att jag är feberfri :) :) :) Awesome! Detta betyder att jag äntligen kan ta mig ut ur lägenheten, duscha av mig alla sjukbaciller och gå till jobbet som vanligt. Sjukt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0