Eldkungen!

Seriöst, de senaste dagarna har det banne mig blåsigt storm i denna ruggiga stad! Det har varit så kallt och blåsigt att jag har kännt vinden genom de sjukt dåligt isolerade väggarna på mitt loft. Nu har visserligen vinden avtagit men det är sjukligt ruggigt och kallt, och våran lägenhet är som sagt inte världens bäst isolerade... Hur som helst så är jag därförnöverlycklig över att vi har en öppenspis, helsike vad varmt och gött det blir! Jag har eldat som en tok sedan jag slutade jobbet så förhoppningsvis så håller värmen all night long :)

För övrigt så körde jag Sara och Micke till flygplatsen igår morse så nu är jag helt ensam i en vecka :( Huvva! Till råga på den ensamheten så var det ju dessutom alla hjärtans dag igår vilket inte direkt är en kul dag som singel... Huvva igen! Som tur är så har jag Tove här så vi fick fira på vårat eget sätt, middag på byn och några drinkar som avslutning, sweet!

Idag var jag förresten tidigt på jobbet och provade viner inför vinfesten i april, nice, sånt gillar jag :)


Ha de på bade, din gamla sjokolade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0