Fruktsallad

Klockan ställd på 11 imorse och jag var vaken först 13.30. Vad gick snett där?! Återigen så är det väl bara för mig at inse att jag är en sopa, jag blir ju så less...

Förresten så har vi ett stort problem i våran lgh, nämligen duschen. Vattnet rinner nämligen så oerhört segt att jag får krupp. Tar utan tvekan 5 min att bara få ut schampot vilket gör det omöjligt att snabbduscha. Huvva, detta måste styras upp på ngt sätt. <-- Dagens i-landsproblem?

Nu ska jag sätta på mig ett ansikte och sen gå poå jobb.

Haaaa deee :)

Kommentarer
Postat av: Mika

Men du! Koka vatten och häll i avloppet, släng på typ en hel burk med bakpulver. Vips. Så "löser" det sig ;) Funkar alltid!

2011-02-02 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0