Kaka

Jag må ju säga att arbetsveckan startade i det lugnaste laget för min del och jag var därför hemma strax innan 22.00. Ganska trevligt att få lite extra hängtid i soffan med Sara o Carro :) Carro flyttar ju dessuom till sin nya lgh imorn så då kommer vi ju ha nästan 2 minuter mellan varandra :P 
Ytterst trevligt att de dessutom hade bakat en kladdig o härlig brownie som var klar lagom tiill att jag klev innan för dörren, mkt uppskattat vill jag lova och jag fick mig därför en trevlig afterwork i form av kaka, öl och film! Me like!

Tog mig igenom första avsnittet i andra säsongen av Pushing Daiseis också så nu kommer jag väl sitta uppe halva nätterna för att ta mig igenom hela säsongen. Det är fasen sjukt beroendeframkallande med serier!!! Huvva, det förrstör ju hela min dygnsrytm :P

Time to sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0