Press

På tal om listan jag skrev innan jobbet i förmiddags så kan jag faktiskt meddela att jag både hängde tvätt, städade badrummet, gjorde och drack kaffe samt lagade och åt brunch, pluspoäng till mig. Dock sjukt jobbigt att jag tog i på tal för mkt när jag skulle pressa kaffe (som ursäkt så brukar jag alltid brygga så jag är ovan) vilket ledde till att jag skvätte kaffe i nästan hela köket. Gaaaahhh. Dock gjorde detta att jag städade hela köket så det ledde ju till ngt bra :P

Förresten så möttes jag aldrig av ngn höstdepretion i höstas och jag är därför lite rädd att den enbart har skjutits upp och kommer som ett slag under bältet nu istället. Fuck, inte vad jag behöver just nu...


Nej ni, ge mig sommar, sol och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0