Propp

Idag startade jag som sagt dagen med Whiskyprovning, mkt intressant! Fann mig två favoriter; Macallan 12 years och Highland Park 18 years. Då ska det dock tilläggas att jag INTE är ngn whiskydrickare..!

Sen bara för att jag för en gångs skull åt lunch idag (tack Sara som lagade en mkt god pastarätt) så hade vi givetvis provsmakning på nya menyn sen på jobbet. Håll i hatten vad mätt jag var när jag hade smakat mig igenom 1 aptitretare, 4 förrätter, 4 huvudrätter och 1 dessert. Det var så illa att jag inte ens orkade trycka i mig en endaste tugga av choklad-desserten som stodoch frestade på tur. Då är det banne mig illa eftersom att jag ÄLSKAR choklad!! Anyhow så är det Skrej-period i Norge nu vilket innebär att jag har ätit Skrej för första gången, gott!

Nej ni, nu ska jag återgå till mitt glas vin och min söta vän Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0