Raskt

Äntligen söndag igen :) jag banne mig älskar denna Guds dag!
Tyvärr känner jag mig dock oerhört rastlös idag och vill verkligen göra ngt kul men i detta lusekofteland så är ju banne mig allt stängt på söndagar och byn är ju helt död dagtid, boooooring!

På tal om ngt kul så var jag på "raske menn" i fredags med några kollegor. Riktigt kul föreställning och jag blev mkt positivt överraskad :) Jag menar, vem hade trott att norrmän kunde vara roliga?! :P Hursomhelst gick vi vidare till Brasseriet efteråt och åt undebar tapas och drack mkt gott vin :) En awesome kväll helt enkelt som slutade med nachspeil till tidig morgon :)

En annnan sak som också var lite kul var att vi gick ut för en AW efter jobbet igår. Det roliga med det är att Micke hade hadlat lite på väg ner till jobbet så han fick alltså gå omkring på krogen med hel rå kyckling och ett pkt smör. Haha, vakterna blev lite förvånade när de bad att få se vad han hade med sig in :)

Aja, nu ska jag försöka styra upp den här dagen!

Snakkes!


Raske menn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0