Depp

Kung-jag är vaken innan elva idag! Vette sjutton när detta hände senast men är banne mig sjuuuukt stolt över mig själv.

Ligger dock kvar i sängen och lyssnar på vinden och haglet/regnet utanför... Stavanger är banne mig ingen trevlig vinterstad..! Lite smått jobbigt för mig som bott mina sista tre år i "vinterstaden" Östersund...

Inte nog med att Stavanger är en riktigt kass vinterstad så är ju dessutom februari en riktigt deprimerande månad, jädra tur att den är så kort! Jag menar, i februari så är man så där sinnessjukt less på vintern o vill bara se vårtecken o ljus men det tycks ju aldrig komma... Sen innehåller ju februari dessutom årets kanske mest deprimerande dag, Alla Hjärtnas Dag. Hur kul är det när man är singel?!?! Det är lixom en hel dag som bara säger åt oss singlar att vi saknar ngt i livet ungefär... Huvva!


Här har vi dock en bevis på att februari kan vara trevligt ibland. At this pic, Hanna,
Sanna och jag at Åre, februari 2010 :)

Nu ska jag göra mig redo för whiskyprovning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0